duminică, 13 decembrie 2009

Adidas Boston II

Am aceasta pereche de adidasi de doi ani. Fie iarna sau vara este perechea pe care o folosesc zilnic. Sunt foarte rezistenti pana si la ploaie atata timp cat nu stai mult timp la umezeala pentru ca sunt din material textil.

In rest poti sa faci aproape orice cu acesti adidasi. Am dus gunoiul cu ei, i-am dus la orele de fitness si lectiile de dans.

Apropo pot fi spalati foarte usor la masina de spalat. Spalarea manuala nu o recomand datorita faptului ca urateste materialul textil si il inaspreste. Dar daca ii spalati manual si  se uratesc trebuie bagati intr-o fata de perna la masina de spalat (folositi si Lenor sau alt balsam de rufe) si o sa isi revina. Ii recomand pentru activitati atletice (sala, alergat, etc), drumetii pe vreme frumoasa sau activitati in jurul casei.

Pentru un adidas din material textil acest model este extraordinar de rezistent si top 5 una dintre cele mai confortabile perechi de adidasi pe care le-am purtat vreodata.

Modelul este disponibil  in mai multe culori depinde doar de dumneavoastra sa va alegeti culoarea. Perechea mea de adidasi Adidas Boston a fost albastra si desi o culoare deschisa nu a fost greu de intretinut.  Dupa trei ani in afara de micile uzuri  inevitabile arata exact ca in ziua in care i-am cumparat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu