sâmbătă, 5 decembrie 2009

Adidasii si criza

Odata cu inceputul crizei economice firmele producatoare de adidasi au avut scaderi alarmante ale vanzarilor.

Branduri precum Adidas au raportat pierderi majore pe teritoriul SUA cel mai mare consumator la nivel mondial fiind nevoite sa reduca din personal.

Adidas a avut pierderi si in Rusia unde firma este foarte apreciata. Criza a fost simtita si in Europa. Franta este cel mai mare consumator de incaltaminte din UE si  magazinele de profil au simtit scaderi ale vanzarilor.

Exista insa si unele exceptii. Comerciantii ce vand in piete si targurile din UE afirma ca exista cresteri ale vanzarilor. Explicatia acestor cresteri deoarece neavand chirii de platit si in cele mai multe cazuri patronul avand maxim un angajat, pretul adidasilor este foarte mic.

Consumul scazand drastic datorita pierderii locurilor de munca oamenii au inceput sa caute preturi mult mai mici.

In targurile din marile orase comerciantul se multumeste chiar si cu adaos de 5 euro la o pereche de adidasi deoarece reuseste sa vanda chiar si cateva sute de perechi pe saptamana. Astfel o pereche de adidasi ce in magazin costa 100 euro si la reduceri o putem gasi la pretul minim de 60 euro ,in targ are un pret maxim de 60 euro pe tot parcursul anului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu